När jag var liten .... del 2

så höll jag aldrig käft förutom när jag åt...
jag var kanske 1 år eller nåt och det var i slutet av november och ja hela familjen vaknade av att jag inte lät
eller hoppade i någons säng...
dom blev skräckslagna och trodde jag var död... så dom började leta i hela huset
dagen innan hade alla fått en stor choklad kallender var som då blev placerad på en hylla tills det skulle bli december
Gissa vad? jo dom hittar mig på övervåningen med sex tomma choklad kallendrar runt mig och massa
choklad i ansiktet... såklart skit nöjd med mig själv


nu kan man fråga sig sådär i efterhand hur kom jag upp till hyllan och hur fick jag upp alla luckor
och det största frågan:

hur pallade jag käka allt utan att spy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0