NAAAJS

att vi har besökare!!!!! NU ska jag berätta om klara och min roliga händelse på bussen igår. pinsamt. (Emilie har redan hört, så haha)
Vi satt nääästan ensamma på bussen, så satt det en kille framför oss som var kanske.. 18? och så var klara inte så normal så hon satt och gjorde konstiga ljud (jag kanske gjorde nåååågra saker jag medxp ) så sa hon ba: "vi kan klappa hans hååååår" så "låtsasklappande" hon hans hår, och så tog jag upp hennes hand och skulle lägga den på hans skalle, så vänder han sig om och kollar med VÄRLDENS konstigaste min... sen gick han av... HAHAHHAH aaah det va kul :D

vad tråkigt det lät.. men det va kul xp hahhaha... failat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0