men biatch dåww you arew -.-'


jag har inget emot fjortisar det är derasval om dom vill sminka ihjäl sig o.sv
vissa är schyssta...känner ingen schysst fjorre än men någon snäll måste ju finnas

men däremot hatar jag när man går på stan och folk skriker "EMO" åt en eller i skolan
jag är inte emo men om jag vore skulle det vara fel?

Om någon är fjortis ses det som normalt men om någon är emo så ses det som
hemskt
och deprimerande

emos behöver inte cutta sig (bara kattemos do it) och dom behöver
inte vara deprimerade, svart är en djup färg men den står inte för sorg

och är det inte mest fjortisar inte alla såklart inte, men är det inte många fjortisar
som dricker och röker det hör väl till stilen i vissa fall eller har jag fel? isåfall är det väl mer deprimerande


http://api.ning.com/files/1GOl*hcf91I8Sww8dYGTsSAD1KrmVziLn1jj5gKkeeN*M83N4Cc1J9kTyAX8712nzLToywvCBYjaj2UlApDf4jbaPMdD*X0W/Chibi.jpg
emos är (emo)tionella men det betyder inte att dom är sorgsna

ville bara få ur mig det

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kattemos? x'D haha

2010-11-11 @ 18:56:28
URL: http://c-craazy.soclog.se/p/
Postat av: Ells

Hela termen Emo är fel. Emo är en musikstil och inte någon personlig stil. De flesta som blir kallade emo är gothare, punkare och hårdrockare.

Att bli kallad emo får många att bli irriterade även jag. Men om vi överser det. Alla människor ger stämplar även jag, men man behöver inte skrika ut dem även om de stämmer. Om nu en punkare blir kallad för självhatare, eller att man ska gå och dö istället för att låta världen lida ska han/hon skrika tillbaka att nu tex hon var en hora ( om det då skulle stämma) eller skrika att hon har klamydia. Hahaha, jaaa hela den hära kommentaren är lite off. Du/ni får ta bort den. För it makes no sense.

2010-11-12 @ 17:26:42
URL: http://Jademysteries.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0