hej hej

nej men hej alla små barn vad ni är uppe sent
Jag måste bara berätta ett lite random barndoms minne sådär *intresse smurfarna hoppar* i know

Jag var sådär fem år hade slagit i huvudet i garderobs dörren för sjunde gången i ett försök att
komma till narnia då jag även var helt kär i Peter pan
jag var nära att hoppa från ett fönster för att flyga
där kunde lilla jag ha dött... men nej då mamma räddade mig
och sen så lurade jag alla små barn på lekis att jag minnsan hade gift mig
och en unge dampade loss på mig för att jag hade tagit henne sanna kärlek(pp)
(det här är typ som en spännande serie i know)

Hon kastade ett gossedjur i huvudet på mig....

mm så kan det vara fler barndoms minnen kommer
TO BE CONTINUE DONT MISS IT DIN LILLA SORK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0