Detta inlägg är tillägnat alla läskunniga zebror

heej sämst uppdatering
anyway jag sitter i mitt fina lilla rum här nu helt ensam och..omg nåt rör sig i garderoben
haha nerå jag drev (eller gjorde jag) hoppas ni inte får mardrömmar nu alla zebror

Jag chattar med lilla hugo liten som blöder för han bet sig själv i läppen
det proffset, juste måste berätta en grej det var en tjej i min förra skola som började gråta och svimmade
när hon såg en bild på en (ritad) blodkropp det var typ en serie och den hade ögon

stackarn hon måste tänk när hon går på stan och ba " jäklar en fluga!!" och svimmar
nej inte kul inte kul

själv var jag rädd för 10 meters höga råttor när jag var liten
trodde dom skulle komma hem till mig sälja klockor och sen käka upp mig......

fråga inte varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0